Wednesday 7 March 2012

Kachiou wa Maid Sama



Gambar kat atas ni nama dia  Usui Takumi.Amacam hensem kan like me .ok dia budak paling hensem kat sekolah Seika High School.Ramai pompuan suka kat dia tapi dia x suka pompuan yang tergila gila dengan dia .Dia lebih suka dia yang cari.Dia suka giler dekat Ayuzawa Misaki.




Ini dia Ayuzawa Misaki seorang pompuan yang terkenal sikapnya yang lembut dan panas baran.Dia ialah Presiden Seika High School.Dia seorang yang pemalu.Nilah dia awek Usui Takumi.Tapi Misaki  x suka kat Usui Takumi.Dia juge orang yang ramai disukai oleh lelaki di sekolahnya dan Miyabigaoka High School.



Nama dia Tora Igarashi .Walaupun hensem cam aq ngan member aq tapi dia banyak muslihat yang jahat terhadap Ayuzawa Misaki.Dia adalah VIP  di sekolahnya iaitu President sekolah.Kadang -kadang aq mmg like kat die sebab fesyen rambut style Funky Cut.

Dia ni lak Shintani Hinata.Dia seorang yang kuat makan.Dia jugak suke kat Ayuzawa Misaki.Budak ni sama cam Usui Takumi.Dia ialah orang yang ketiga dalam percintaan Usui dan MIsaki.heheheheeh.


                                                           rasanya  sampai sini bye!